21 Şubat 2010 Pazar

Sezen ve Nilüfer beni çok kırdı


Her devrin devleri diye bir projeye imza atıyorsunuz. Nedir bu?
- Selahattin Erhan şarkılarıyla hiçbir zaman eskimeyen sanatçıların, bize yol göstermiş kişilerin gündeme gelmesini istedim. O zamanki devler, bugünün devleriyle bir araya gelecek bu projede. Bizler yeni jenerasyondaki gençlere vokal yapacağız. Türk pop müziği diye bir şey kalmadı son zamanlarda. Şarkılar çok yozlaştı, kalitesizleşti. Salim Dündar, Berkant, Alpay, Atilla Atasoy, Selçuk Ural, Asu Maralman, Tülay Özer, Gökben, Yeşim, Nur Yoldaş gibi devlerle Funda Arar, Işın Karaca, Mustafa Sandal, Zerrin Özer, Yıldız Tilbe, Kıraç, Yeşim Salkım, Mirkelam, Gökhan Tepe, Ege var bu projenin içinde. Bu, o kadar özel bir proje ki... Ben Salim Dündar ile birlikte söylüyorum, geçenlerde klip çekerken Salim Abi bana 'Zerrin'ciğim bu benim ilk klibim,' dedi, gözyaşlarımı tutamadım.
- Galiba liste eksik biraz...
- Kolay olmadı bu projeyi hayata geçirmek. Kendi devrimin sanatçılarını aradım önce. Sevgili Nilüfer'i ve Sezen Aksu'yu da aradım. Ajda Pekkan'ı ve Nükhet Duru'yu bizzat ben aramadım ama onlara da ulaşıldı. Sezen Aksu çok önemli, yaradanın onu özellikle müzik için dünyaya getirdiğine inanırım, o ayrı bir şey ama telefon açınca 'Tabii ki ne demek,' dedi. Benimle düet yapacağını zannetti, anlattım durumu, benimle olmayacağını söyledim. 'Şirketime sormam gerek,' dedi. Nilüfer de, 'Sezen varsa olurum,' falan dedi. Çok hüsrana uğradım çünkü içinde olmadılar bu projenin. Böyle bir projede Nilüfer'in, Sezen'in, Nükhet'in, Ajda'nın olmasını isterdim. Onlar, 'Hayır,' dediler. Belki bu projeyi Zerrin Özer'in yapmasını istemediler, belki inanmadılar. Ben Sezen ve Nilüfer reddedince projeyi bırakmaya karar verdim, çok kırıldım. Ama bırakmadım, harika bir proje oldu.
Sabah Gazetesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder